Meet & Eat groot succes

Alle deelnemers aan de Meet & Eat in het Blushuis waren enthousiast. Het even mogen binnenkijken bij andere bedrijven onder hetzelfde dak werd hoog gewaardeerd.

Maar liefst 10 bedrijven hadden een presentatie of mini-workshop voorbereid. Daarnaast werden de gasten getrakteerd op vaak zeer toepasselijke hapjes of drankjes. Zo kreeg je bij Vocalpoint een gezond drankje met een pepertje, bij Grafisch Lab boerenkoolchips waarvoor zij de vormgeving hadden gedaan, bij Sport76/Made by Tops een koele Corona dat op de markt wordt gebracht door Inbev, sponsor van het door hen georganiseerde Tennis Future Toernooi.

Opvallend was de mate van interactiviteit tussen de Blushuis-bedrijven. Grafisch Lab liet weten 60% van haar omzet uit het Blushuis te halen. PlatformP kon melden dat zij voor de helft van de in het Blushuis gevestigde ondernemingen het drukwerk verzorgd. Tijdens de Meet & Eat werden er niet alleen zaken gedaan. Het was ook gewoon gezellig. Men leerde elkaar (beter) kennen en genoot na afloop van een stamppot-buffet in de Canteen.

Al op de avond zelf werd gevraagd of de Meet & Eat in deze opzet een vervolg zou krijgen. Gezien al het enthousiasme beloofde het Blushuis Management in het najaar een nieuwe ronde te organiseren met nieuwe bedrijven in het Blushuis. 

Ingezonden door angele op 16 maart, 2016 - 09:57 Deel via